Hatékony Home Office

Az otthoni munkára való átállása folyamata nem azzal ér véget, hogy az informatikusod mindenki laptopjára feltelepítette a szoftvereket.

Egy dolog biztos: a 2020-as év mindent megváltoztatott. Egyértelművé vált, hogy ha nem tudod online üzemmódra átállítani a céged, azzal egy rakás pénzt veszíthetsz, sőt, akár a céged túlélését is megkockáztatod. Ám azon is sokat bukhatsz, ha munkavállalóid számára még nem ismerős a helyszín-független munkavégzés kultúrája.

A kérdés tehát nem az, hogy átálljatok-e remote üzemmódra, hanem hogy hogyan legyetek hatékonyak távmunkában is?

☝️Ingyenes 30 perces online konzultáció

☝️Ingyenes 30 perces online konzultáció

otthoni munka

Szia!

Dr. Bús Enikő vagyok. Vállalkozásoknak segítek átállni az otthoni munkavégzésre.

15 év irodai munkatapasztalattal magam mögött elmondhatom, megfordultam pár helyen. Vezettem már éttermi műszakot és egy modellügynökség nemzetközi divízióját; tanítottam minden iskolafokozaton, és dolgoztam kutatóközpontokban is. A legutolsó alkalmazotti munkahelyem egy teljesen remote, nemzetközi cégnél volt, ahol közel két évig dolgoztam tananyagíróként és projekt menedzserként. 

Ennél a cégnél 20 nyelven tanítottunk programozni olyan átlagos embereket, akiknek korábban semmi közük nem volt a programozáshoz. A diákok egyedi tempóban, a saját anyanyelvükön tanulhatják meg a különféle programnyelvek használatát. Minden hónapban több ezer diák vesz részt a kurzusokon, és ennek zökkenőmentesen megvalósulása igen komoly szervezettséget igényelt tőlünk, otthonról dolgozó alkalmazottaktól. 

Projektmenedzserként a vállalat minden szegletébe betekintést nyertem és az üzemeltetés minden ízébe belekóstolhattam. Amikor egy ismerős felkért, hogy segítsek a cégének hatékonyabbá tenni a távmunkát, kiléptem a munkahelyemről, önállósodtam, és belevágtam a saját vállalkozásomba. Emiatt vagyunk most itt mindketten: hogy hatékonyabbá tegyük a te céged is!

Keress bátran!

Enikö

Hogyan legyen hatékony a csapatod otthoni környezetben is?

☝️Ingyenes 30 perces online konzultáció

Mi történik az ingyenes konzultáción?

🗣 Elmondod, mi a jelenlegi helyzeted: mióta dolgoztok otthonról, és milyen nehézségekkel néztek szembe nap mint nap.

💻 Feltérképezzük a távmunka technikai hátterét: milyen szoftvereket használtok.

📊 Áttekintjük a cég szervezeti felépítését, és megvizsgáljuk, hol tudunk azon javítani.

🤝 Egyeztetünk a további lehetőségekről. 

Mi történik az ingyenes konzultációt követően?

Amennyiben úgy döntesz, szükségetek van rám:

👉 Az üzleti folyamatok online munkára optimalizálásával kezdjük.

🏆 Feltérképezzük a cég közös értékeit, melyeket felhasználva kialakítjuk a cég online kultúráját.

♟ A munkafolyamatokra agilis stratégiákat dolgozunk ki.

👩🏼‍🏫 Az online kultúra fenntarthatóságához workshopot tartok a munkavállalóid számára, így ők is elsőkézből tanulják meg, mit, miért és hogyan érdemes tenni távmunkában.

Mennyibe kerül neked mindez?
A külső szakértői tanácsadás ára 6000.- Ft / óra. 

5 tipikus home office hiba, ami a te cégednek is árthat

blog kivonatot 

Foglald le most a 30 perces ingyenes konzultációd, és vizsgáljuk meg együtt, hogy hogyan tudok nektek segíteni!