4 titok, amit senki sem mond el neked a szövegírásról

4 titok, amit senki sem mond el neked a szövegírásról

Van egy dolog, amit a szövegírás webinárok nem tanítanak túl gyakran. Fogalmam sincs, miért – különösen azért, mert ez egy hihetetlenül hatékony módja a jobban konvertáló szövegek elérésének. Talán azért, mert ez a téma nem elég izgalmas vagy szexi. Talán azért, mert nem igazán tudják, HOGYAN tanítsák. Vagy talán azért, mert még soha nem voltak képesek saját maguknak megcsinálni. (Mert jó ég tudja, hány marketing “gurut” láttam már, akik ezt teljesen rosszul csinálták.)

Szeretnéd tudni, hogy miről beszélek?

Arról beszélek, hogy egy jól konvertáló szöveghez pontosan tudnunk kell, hogy a termék vagy szolgáltatás miben más, mint a többi. A “szakértők” egész nap arról beszélnek, hogyan kell jó csalikat készíteni, de ritkán mondják meg, hogy pontosan miről és hogyan írj a csalidban. A USP-d tűpontos meghatározása sokkal többet ér, mint bármelyik csalid vagy social media posztod. 

Szeretnél más szövegírás titkokat is megtudni, amiket senki más nem mond el neked?

Nekem három is van belőlük:

  1. Minden márkának KELL, hogy legyen saját hangja. Ez fogja meghatározni, hogy milyen hosszú mondatokat, és mennyire bonyolult kifejezéseket használunk a szövegekben. A márka hangjának kialakítása nálam az első lépés, amin akár több órát is dolgozunk az ügyféllel.
  2. A vásárlói tudatosságnak 5 foka van, és a különböző szinten álló érdeklődőknek különböző szöveget KELL írni. 
  3. Mindig azzal a kérdéssel kell kezdeni az írást, hogy “Mi a célom ezzel a szöveggel? Mit akarok ezzel elérni?” Tisztázd magadban, hogy mit vársz el, például márkaismertséget, sebhely forgalmat, vagy valamilyen konverziót, mint például feliratkozást vagy vásárlást. 

Tehát amikor marketing guruk és szakértők útmutatását keresed, győződj meg róla, hogy a márkádnak van saját hangja, tudod mi a te USP-d, meg tudod határozni az érdeklődők tudatosságát, és pontosan jól tudod, mit vársz a szövegedtől!

Leave a Comment

Az e-mail-címet nem tesszük közzé.